מועדון לבת מצווה במרכז

מועדון לבת מצווה במרכז – גלואו אירועים 

מחפשים מועדון לבת מצווה במרכז? הגעתם למקום הנכון! גלואו אירועים הינו מועדון בת מצווה המאובזר והמתקדם ביותר בישראל הכולל בתוכו את כל מה שאתם צריכים לאירוע בת מצווה מושלם.

אנשי המקצוע המובילים את תחום האירועים בישראל! את מועדון הגלואו הקמנו יחד צוות של אנשי המקצוע המובילים בתחום האירועים בישראל, עם ניסיון של למעלה משני עשורים בהפקות אירועים מהיוקרתיים שהיו בישראל, את כל הניסיון והידע שלנו בתחום ההפקות הבאנו למקום זוהר ונוצץ שבו כל בת מצווה הופכת להיות משהו מיוחד שעוד לא ראיתם מעולם.

https://www.youtube.com/watch?v=TTIle_O2_Yk
מועדון לבת מצווה
https://www.youtube.com/watch?v=KG7Q_CuGoao

למה דווקא מועדון הגלואו 

שואלים את עצמכם למה לחגוג בת מצווה דווקא במועדון הגלואו? לא רק אנשי הצוות הטובים ביותר שילוו את האירוע שלכם, אלא עוד המון סיבות אחרות שאנחנו יכולים להתגאות בהם.

הנה כל הסיבות לעשות החלטה נכונה:

עיצוב מושלם : המקום הכי יפה שראיתם עם עיצוב מושלם! שכולל רצפת לדים, תאורה מתקדמת ומערכת סאונד מתקדם שיוצר את האפקט המושלם של חוויה ואווירה כמו שרק מועדון הגלואו יכול לתת לכם.

בת מצווה לא רק לחברים של השכבה : רוצים לחגוג בת מצווה לחברים וגם להזמין את כל המשפחה והאורחים שלכם? אצלנו בגלואו אירועים תקבלו את הכל. המועדון מאפשר לחגוג בת מצווה לחברים וכלל בתוכו גם אפשרות להצבת שולחנות עם קייטרינג שף שגם הילדים וגם האורחים יכולים להנות ממגוון המטעמים הטובים ביותר.

חבילות הכל כלול משתלמות במיוחד : במועדון הגלואו אנחנו מציעים לכם מגוון חבילות להפקת בת מצווה מושלמת. אתם רק צריכים לבוא עם העוגה, אנחנו כבר נדאג לכל היתר ובנוסף בכל הזמנת אירוע הכל כלול תהנו ממגוון מתנות מפנקות הכוללות בתוכן חבילת פול מון מיוחדת לכל החברים.

המיקום המנצח

גלואו אירועים ממוקם במיקום המנצח והטוב ביותר. בגלואו תקבלו חניה צמודה ובשפע! נוחות הגעה ודרכי גישה מכל מקום. איכות של המועדון נמדדת קודם כל במיקום שלו ובהסתכלות רחבה על כל הפרמטרים. תהיו בטוחים שכל אורח שיכנס למועדון הגלואו יקבל רושם ראשוני של עיצוב ברמה הגבוה ביותר. גלואו הוא המועדון הכי יפה שראיתם! לא סוגרים מועדון לבת מצווה לפני שבאים לבקר בגלואו אירועים.

הופכים את נערת בת המצווה למלכה

לא רק המועדון היפה הוא זה שיהפוך את האירוע שלכם למושלם. 

אלא היכולת שלנו בגלואו אירועים שמפיקים כבר עשרות שנים אירועים ויודעים איך להפוך את נערת בת המצווה למלכה אמיתית!

זה כולל כניסה מרשימה, שפע של ממתקים באיכות שאין שני לה של מותגי החברות המובלים. התחשבות בילדים עם אלרגיות לכל סוג, רעיונות מפתיעים ומיוחדים שאנחנו יכולים לתת לכם ולהתאים את האירוע לאופי של הילדה.

תנו לעשות מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב בארץ וזה להפיק אירועים מושלמים.

כל האטרקציות הכי שוות

כל האטרקציות שכל הילדים אוהבים בכל אירוע!

לא רק שכל אירוע אצלנו ההפקה המושלמת היא סטנדרט ברמה הכי גבוה בישראל.

אלא תקבלו עוד המון דברים שרק אנחנו יכולים לתת לכם וזה כולל שולחנות משחק לאירועים מתקדמים בינהם שולחנות הוקי אוויר, סנוקר, עמדות מולטימדיה לאירועים עם המשחקים הכי שווים וחדישים שכולם מכירים ואוהבים.

אטרקציות לבת מצווה הן חלק בלתי נפרד מאירוע מושלם, כי ילדים חייבים להיות מועסקים במהלך כל האירוע, זה מה שהופך את האירוע למושלם ומיוחד.

תקליטן שינחה את האירוע ויפעיל את כולם

צוות מועדון הגלואו מורכב גם מתקליטן הבית שלנו, תקליטן שינחה את האירוע, מכיר את המוזיקה שמתחברים אליה בגיל 12 והכי חשוב יפעיל את כולם במשחקים מרהיבים ומגניבים שכולם אוהבים. 

תחרויות נושאות פרסים שהילדים יכולים להתגבש לקבוצות וליצור לעצמם חוויה מיוחדת שהם יזכרו לעוד הרבה זמן. 

אל תשכחו כי גלואו הוא לא עוד מועדון לבת מצווה במרכז, גלואו אירועים הוא המקום היחיד שיעשה הכל להפיק לכם אירוע מושלם ומיוחד במחיר הוגן ומשתלם.

עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות מכריע להחליט על האולם הטוב ביותר עבור האירועים הקטנים. לפניכם דגשים חשובים לבחירת אולם לאירועים קטנים שלכם.

  • מיקום: בחר מקום שקרוב לקהל שלך ובמיקום נגיש.

  • גודל: קחו בחשבון את גודל המקום שאתם מחפשים. אולם גדול מדי או קטן מדי עלול להוביל לבעיות בקווי הקול וקווי הראייה, בהתאמה. עלות: ישנן אפשרויות תמחור שונות לאולמות בהתאם לגודלם ולקיבולת שלהם, לכן חשוב לדעת למה אתם נכנסים לפני שמתחייבים למקום.

  • שירותים: חשבו איזה סוג של שירותים יהיו זמינים באולם שאתם שוקלים להשכיר – כמה חדרי אמבטיה, כמה שקעים וכו',

  • סאונד ותאורה: חשבו איזה סוג של סאונד ותאורה אתם צריכים לאירוע שלכם.

  • אבטחה: קחו בחשבון אם יש מאבטח במקום ואם זה 24/7.

  • שירותים: אילו שירותים נוספים זמינים להשכרה באולם? אם אתם מחפשים חניה, שקול אם למקום יש או אין חניה משלהם.

     

     

     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן