אולם לברית

תוכן עניינים
אולם לאירועים קטנים בהרצליה

אולם לברית בהרצליה 

אם אתם מחפשים אולם לברית בהרצליה הגעתם למקום המושלם! גלואו אירועים מומחים בהפקת אירועים קטנים. אירועי ברית מילה ברמה גבוה ובשרות אדיב ומקצועי ביותר בישראל.

כל מה שאתם צריכים לברית מילה במקום אחד, הצוות המקצועי והמנוסה שלנו ערוך ומוכן כאן לקראתכם להפיק לכם את האירוע המיוחד ביותר לכבוד הולדת הבן החדש. 

גלואו אירועים מביאים לכם מגוון חבילות ברית מושלמות ומיוחדות שכדאי לכם מאוד לשמוע על המבצעים שלנו.

ברית בבית
אולמות לברית בהרצליה
דגשים לבחירת אולם לברית

אולם לברית בהרצליה – למה דווקא גלואו אירועים

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בגלואו אירועים לאירוע הברית שאתם חוגגים? הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה ולהגיע לחגוג אצלנו את האירוע המושלם שלכם.

  • חבילות ברית במחירים משתלמים במיוחד – בגלואו אירועים מחכים לכם המון מבצעים לחבילות ברית מיוחדות ובמחירים חסרי תקדים.
  • קייטרינג שף איכותי – קייטרינג שף האיכותי והטעים ביותר כמו שרק אצלנו בגלואו אירועים יכולים לתת לכם ולאורחים שלכם להנות ממנות שף מיוחדות ותפריט עשיר ומגוון.
  • ניסיון של שנים בהפקת אירועים קטנים – הצוות המקצועי של גלואו אירועים מורכב מאנשי הצוות המובילים את תעשיית האירועים בישראל וחלוצי הדרך בתחום שמביאים איתם לכל אירוע את היכולת להפיק לכם מיוחד לברית.
  • אולם מעוצב בסגנון ייחודי – שהקמנו את המקום המיוחד שלנו, עמד לנגד ענינו חזון ובו אנו רוצים להביא את האולם המעוצב והמיוחד ביותר, החזון הזה הפך למציאות ואתם זוכים להנות ממקום ייחודי ומעוצב שהאורחים שלכם יהנו מהשהות באירוע שלכם. הכל תוכנן בצורה קפדנית ויסודית בכדי לתת לכם את האפשרות לחגוג אירוע ברית מילה מיוחד במקום מושלם.
  • תאורה והגבה משוכללים – התאורה וההגברה באולם לברית בהרצליה גלואו אירועים היא התאורה המתקדמת ביותר בעולם שמלווה במערכת הגברת סאונד משוכללת שמעניקה חווית מוזיקה מיוחדת שאתם חייבם לחוות אותה בשביל להבין מה מחכה לכם אצלנו.
  • צוות מלצרים מקצועי – צוות המלצרים המקצועי שלנו שמלווה אותנו מרגע הקמת המקום כבר שנים רבות זמין לתת לכם את השירות האדיב ביותר כמו שרק תקבלו אצלנו. שירות אדיב ולכל אירוע מוצמד מנהל אירועים מקצועי שמלווה אתכם וזמין לתת לכם מענה לכל שאלה ובעיה. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא רק לחייג אלינו כבר עכשיו, להגיע להתרשם מהמקום ולקבל את המחיר המשתלם שלנו ולשריין תאריך לאירוע הברית שאתם חוגגים.

אולם לברית בהרצליה – הדגשים החשובים לבחירה נכונה 

רגע אחד לפני שאתם בוחרים אולם לברית, יש כמה דברים שכדאי מאוד לקחת בחשבון.

האוכל והכשרות 

אם אתם מזמינים אורחים לאירוע ברית מילה בהרצליה, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא האוכל שמוגש לאורחים שלכם. כמובן חשוב גם לוודא שהכל מגיע עם תעודת כשרות מלאה לרבות תעודת כשרות על הכלים שיש במקום.
גם אתם הכשרות לא משהו שהוא מאוד אקוטי לכם באופן אישי, עדיין חשוב לוודא שיש כשרות כי אתם מזמינים אורחים לאירוע שלכם ויש מצב שהם שומרי כשרות ובטח אתם לא רצים לפגוע להם ברגשות וחשוב לוודא שיש כשרות לכל מה שמוגש באירוע.

מה אתם מקבלים בחבילת ברית 

המון אולמות אירועים מציעים לכם חבילות מיוחדות לאירוע ברית מילה, חלק מהחבילות האלו כוללות גם צילום ברית, תקליטן שינחה את הערב המיוחד ועוד המון דברים. לכן, חשוב מאוד לוודא מה אתם מקבלים ואיזה חבילה היא המשתלמת ביותר עבורכם.

התקציב 

כמו שכבר אתם בטח יודעים ברוב המקרים בוחרים מקום לברית בהרצליה רק בגלל המחיר, אבל לא תמיד המחיר הוא מה שצריך להנחות אתכם אלא מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים.

אולם לברית​ בהרצליה זה רק גלואו אירועים.

בשעה טובה ועם המון מזל טוב נולד הרך…

אנחנו יודעים שאתם שמחים ומאושרים אך עם זאת לחוצים ודואגים, אז תנו לנו לעשות הכלללל!

השאירו לנו את העונג, לפנק ולשרת את המוזמנים,  אצלנו באולם הבוטיק גלואו אירועים בהרצליה, תיהנו מאירוע ברית משפחתי אינטימי ומשמח עם תפריט שף בשרי/חלבי, מגוון, עשיר ואיכותי וכמובן כשר.

המקום מתאים לברית אקסקלוסיבית של 50-120 אורחים ויודע להתאים את עצמו לכל צורך שעשוי לעלות. גם אם חשבתם על מסעדה, בואו לבקר לפני כן באולם לברית גלואו אירועים בהרצליה, אצלנו האווירה החמה והמשפחתית תיתן דגש רק לאורחים שלכם. 

אולם לברית מילה בהרצליה 

  • תוכלו להקרין תמונות ומזכרות משפחתיות, תמונות ומצגות של הרך הנולד על גבי מסכי ענק.
  • קינוחים ופינוקים ומבחר משקאות, ינתנו בבית הקפה שלנו
  • גם עבור הילדים, מצאנו פתרון. רק אצלנו בגלובוס, מועדון לברית בהרצליה, הילדים ייהנו מתעסוקה בפינת הגלריה עם משחקי מולטימדיה מתקדמים, משחקי שולחן ועוד אטרקציות אחרות. 

ברית/ה חלבי או בראנץ׳:

מחפשים מקום מיוחד במחיר שפוי – לחגוג ברית/בריתה?

הגעתם למקום הנכון!

גלואו אירועים, מועדון לברית בהרצליה ישמח לארח אתכם

עם תפריט ייחודי טעים – אפשרי גם חלבי ואפשר גם בראנץ' בימי שישי.

יש לנו גם פינת משפחה עבור האם והתינוק.

במועדון לברית שלנו ניתן לחגוג ל- 50-120 אורחים.

ברית/ה חלבי – מועדון לברית בכפר סבא:

אתם עומדים ללדת? אל תשברו את הראש איפה חוגגים!

גלואו הרצליה, תוכלו לחגוג בראש שקט (גם אם יש רק 50-100 אורחים)

למה גלואו אירועים?

יש לנו תפריט ייחודי (גם חלבי) וגם בראנץ'

המקום איכותי

יש לנו פינת משפחה לאם ולתינוק

ובונוס נוסף: תקליטן ומנחה – כלול

אולם לברית - התשובות לכל השאלות

אחרי שהבנתם את כל היתרונות שיש לנו במועדון הגלואו להציע לכם בשביל חגוג אירוע ברית מושלם, בטח יש לכם עוד המון שאלות מעבר לזה שאנו מציעים לכם גם אפשרות לחגוג ברית עד 100 שח יש לנו גם התשובות לכל הספקות שלכם.

אצלנו במועדון גלואו יש לכם מגוון חבילות ברית. יש חבילות ברית הכל כלול עד 010 מוזמנים מחיר של החל מ 6500 ש"ח. בנוסף לאירועים גדולים יותר יש לנו חבילות שונות.

חבילות ברית שלנו כוללות בתוכן מגוון אפשרויות. יש לנו חבילות בסיס שכוללות קייטרינג עם מלצרים ומוזיקת רקע. ויש חבילות ברית שכוללות בתוכן גם צילום סטילס של האירוע + צילום וידאו ואפילו צילום מגנטים ועוד המון אטרקציות מיוחדות.

גלואו כנסים ואירועים הוא מקום שיש לו חניה צמודה ובשפע ליד האולם. בנוסף יש כניסה נגישה ונוחה מאוד לאולם וגם לחניה.

רוצים לחגוג את האירוע הבא שלכם בצורה מיוחד? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד לאירוע מושלם. 

מאמרים אחרונים שעלו
האירועים המיוחדים בגלואו
זמין 24/7 דילוג לתוכן