אולם לחינה בהרצליה

תוכן עניינים

אולם לחינה בהרצליה ברמה הגבוה ביותר זה רק גלואו אירועים.

הפקת אירועי חינה הכוללים את כל מה שאתם צריכים, עיצוב מושלם, קייטרינג עשיר, סט תלבושות מסורתיות לחינה, תקליטן לחינה שירקיד את האורחים שלכם לצלילי השירים המסורתיים ועוד.

אז מה יש לנו להציע לכם?

במילה אחת "הכל", באולם הבוטיק גלואו אירועים נשמח, נחגוג ונפנק את הזוג המאושר ואת האורחים המוזמנים, נערוך סעודה מפנקת ועשירה עם תפריט שף ואווירה אותנטית.

  • אצלנו בגלואו אירועים (אולם מושלם לחינה), תוכלו לבחור בין מס' רב של עיצובים, לפי העדה והמסורת, עם תלבושות מגוונות וצבעוניות. חינה בהרצליה תהיה מושלמת גלואו אירועים
  • תפריט שף עשיר וטעים בגלואו אירועים, עם ממתקי החינה המסורתיים והייחודיים אשר יתאימו במיוחד במקום לחינה שלנו.
  • על גבי מסכי ענק תוכלו להקרין תמונות משפחתיות, סרטונים וכל שעולה על דעתכם ומתאים לחגוג ב- אולם לחינה.
  • בבית הקפה, בקומת הגלריה שלנו תוכלו ליהנות משלל פינוקים וקינוחים וקצת מנוחה למי שצריך לשנות אווירה.  
  • גם עבור הילדוד'ס יש לנו פתרונות, תוכלו למצוא תעסוקה בפינת הגלריה עם משחקי מולטימדיה מתקדמים, משחקי שולחן ועוד אטרקציות אחרות. 

אולם לחינה בהרצליה שיש בו כל מה שאתם צריכים. 

אם אתם מתכננים להפיק אירוע חינה מושלם, בטח חשבם על מקום שתוכלו לחגוג בצורה הטובה ביותר, אבל מה קורה שהמחירים הופכים להיות לא ריאלים? בשביל זה יש לכם אותנו! גלואו אירועים הינו מקום מושלם לחגיגת כל סוגי האירועים שכולל בתוכו את כל מה שאתם צריכים לחינה מושלמת!. אנו נדאג לכם להכל! כל מה שאתם צריכים שזה כולל קייטרינג שף מהטובים ביותר בישראל, עיצוב מכובד ונקי וכמובן אלמנטים של חינה לכל סוגי העדות, אולם לחינה מרוקאית בהרצליה, אולם לחינה הודית בשרון, אולם מעוצב בסגנון חינה מיוחד ומרשים. תקליטן מקצועי שירקיד וינחה את הערב, צלם סטילס סופר מוכשר שיתעד עבורכם את הרגעים המיוחדים וכמובן עוד המון אטרקציות מיוחדות כמו שרק אנחנו בגלואו אירועים יכולים לתת לכם.

ברית במסעדה

אולם לחינה בהרצליה – למה דווקא גלואו אירועים

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בגלואו אירועים לחגוג בו חינה? הנה כל התשובות לכל השאלות שלכם לבחירת המקום המושלם לחגיגת חינה בהרצליה.

ניסיון של שנים בהפקת אירועים : כמו בכל תחום ובמיוחד בתחום האירועים, הניסיון עושה את ההבדל. הצוות שלנו בגלואו אירועים כולל בתוכו את האנשים המובלים בתעשייה שעוסקים בתחום כבר מעל 22 שנים. לכל אירוע אנו מביאים לכם את כל הניסיון שצברנו להפיק לכם אירוע מושלם.

הכל במקום אחד מושלם : במקום להסתובב בין עשות נותני שירות, להתחיל להשוות מחירים, אצלנו בגלואו אירועים אולם אירועים מושלם לאירועי חינה קטנים תמצאו הכל במקום אחד ובמחיר שפוי. אנו נספק לכם את כל החבילה המלאה, קייטרינג שף עשיר במיוחד, צלם סטילס מקצועי שילווה אתכם במהלך כל האירוע, צילומי וידאו, הפקת מגנטים ללא הגבלה ואטרקציות נוספות והכל עם המקצועיות והשירות כמו שרק אנחנו בגלואו אירועים יכולים לתת לכם. אז במקום להתחיל לחפש הרפתקאות, חייגו אלנו ובואו להתרשם מהחבילות הסופר מפנקות ומשתלמות שיש לנו להציע לכם.

מקום מפואר נגיש וממומזג : המקום המפואר שלנו מאפשר לכם גישה נוחה וזמינה. הכל תחת סטנדרטים גבוהים מאוד של עיצוב ללא פשרות, נוחות ונגישות מלאה לכל הגילאים. מיזוג אוויר וניקיון ללא פשרות ברמה הגבוה ביותר של 5 כוכבים ללא פשרות! אנו המקום היחיד שלא מתפשר על רמת ניקיון ואסתטיות הגבוה ביותר בישראל. 

מאות לקוחות מרוצים : עם הניסיון והשנים צברנו מאות לקוחות מרוצים שבוחרים בנו בכל פעם מחדש לחגוג את האירועים המשפחתיים שלהם. בואו גם אתם להפוך לחלק מהמשפחה שלנו שחוזרת אלינו בכל פעם מחדש לחגוג ולשמוח.

 

קייטרינג לאירועים
אולם לחינה בראשון לציון
אולם לבר מצווה

ניתן לבחור אולם אירועים בהתאם לסוג האירוע בו תרצו לארח או להשתתף. בהתאם להעדפותיך, ייתכן שתבחר באולם אירועים אלגנטי, רומנטי ומסורתי או כזה שהוא מודרני ושיקי.

ישנם ארבעה משתנים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים אולם אירועים –

א. מחיר אולם האירועים. – אנו בגלואו אירועים מציעים לכם חבילות הכל כלול לחינה מושלמת במחירים חסרי תקדים ומשתלמים במיוחד לחינה מלאה שכוללת בתוכה כל מה שאתם צריכים.

ב. גודל המקום. – המקום שלנו יכול להתאים לאירועים קטנים עם הושבה מסודרת בשולחנות. וכמובן ניתן להתאים אותו בהתאם לצורך לאירועים מעט יותר גדולים בישיבה.

ג. קישוטים והתאמה אישית של העיצוב – בשונה מהמון אולמות אירועים לחינה בהרצליה אצלנו אתם לא צריכים להשקיע על עיצוב! המקום שלנו מעוצב ואתם מקבלים חבילת עיצוב בסיסית כסטנדרט וללא תשלום נוסף מצידכם.

ד. הזמן הנדרש להשקעה מבחינתכם להתאמת המקום לאופי האירוע. – אנחנו יודעים שארגון חתונה זה לא עסק פשוט. במיוחד שיש לכם לא רק לארגן את החתונה אלא גם לארגן מקווה, חינה, שבת חתן מסיבת רווקים, רווקות לפחות את החינה תנו לנו לעשות עבורכם בצורה מושלמת. אתם לא צריכים להתעסק בכלום! תנו לדאוג לכם לכל מה שאתם צריכים, הפקה מושלמת כולל עיצוב ותפאורה, תקליטן מקצועי שמומחה בהנחיית אירועי חינה כבר למעלה מעשור וינחה עבורכם את האירוע בצורה מסורתית ומקצועית כמו שחינה צריכה להיות.

אולם לחינה מושלמת זה רק גלואו אירועים, כל מה שאתם באמת צריכים בלי מחירים יקרים ובלי דיבורים מיותרים.

בחירה נכונה של אולם אירועים היא חשובה שכן היא יכולה ליצור או לשבור את האירוע.

ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת אולם האירועים שלך. ישנם גורמים רבים כגון תאורה, חלל ודקורציה שעליכם לחשוב עליהם בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה. כדאי גם לבחור אולם אירועים בהתאם לתקציב שלכם.

רוצים לחגוג את האירוע הבא שלכם בצורה מיוחד? השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד לאירוע מושלם. 

מאמרים אחרונים שעלו
האירועים המיוחדים בגלואו
דילוג לתוכן